Spöregn


När jag skulle gå hem från stan förut, kom jag på att jag hade glömt cykeln på skolan. Så jag fick gå tillbaka och hämta den. Jag passade på att hälsa på Josse på vägen tillbaka. Har inte träffat henne på 100 år, så det var kul!
Hon har klippt av sig håret, vilket jag också funderar på att göra. När jag skulle cykla hem började det såklart spöregna. Så nu sitter jag hemma och är lite halvfrusen. Har virat in mig i en filt och funderar på om jag ska ta en titt på vår kurslitteratur.




Klippa håret och färga utväxten skulle jag behöva göra, och jag ska faktiskt till Elin på måndag. Jag längtar!
Ett par nya brillor skulle också sitta rätt fint.


Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0