2011 mest spelade låtar

Det här med att ha skaffat mig en Mac är precis som att kliva in i en helt ny värld. Allt är bakvänt från början. Men jag börjar redan känna mig som hemma.
Var ner på stan idag med Jennie och käkade lunch och shoppade lite. Köpte en adapter till min hdmi-kabel, så jag ska kunna se på film genom tv:n. Att Mac inte har en sån utgång är för mig ett mysterium, men Mac är som sagt en helt annan värld.


Har suttit nu i någon timme och försökt få till bild och ljud till tv. Tillsammans med några nördiga trådar på internet har jag äntligen lyckats. Så nu kan jag se film som vanligt. Känner jag lite halvtekniskt för tillfället.


Nu sitter jag och väntar på att Vickan, Tove ocg Jenny ska plocka upp mig. Vi ska åka till Birsta och handla till morgondagen trerätters.


Medans jag väntar sitter jag och lyssnar på p3 som spelar de mest spelade låtarna under 2011. Än så länge har jag kunnat i princip hela texterna till varje låt.


Just nu är det Linnros, "nån kommer ta din ungdomsår i från dig, det kommer hända om det inte hänt..."
Tycker dock den här hemma under sommaren 2010. Men folk verkar ju rätt sega när det gäller sånt. 


Trevligt minne från sommaren 2011. Min och Annas bästa kväll ever!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bästa kvällen! Kommer aldrig glömma det :)

2012-01-01 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0