23.14

Onsdagsinlägget ville tydligen inte vara med. Minns inte riktigt vad jag skrev.
Något i form av att jag skulle sova på annan ort. Sotare till lägenheten. Vill ha en sotarmössa. Fick A i kursen kommunikation och ledarskap. Jobbar i helgen. Fortfarande sjuk. Sjukare än igår. Piggare än i måndags.
Något sådant.

Idag var sista dagen i skolan. Är ledig till den 11:e januari. Rätt skönt. Imorgon är det fredag och jag är ledig. Får se vad det blir av den dagen. Beror på hur pigg jag är. Ryggen har börjat protestera igen.




Nu har jag sugit i mig lite cocillana och hoppas på att jag ska slippa hosta sönder hela natten. Skulle vara skönt med lite sömn.

Jamen godnatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0