Det här med studentlivet

Sådär. Då var hemtentan gjord. Det känns så bra att den är över ochär ett godkänt borde jag nog klara. Sen om det är ett E eller A har jag ingen aning om. Eller ett A tror jag inte på den här gången, men jag är nöjd så länge jag klarade den- Tycker vi fick alldeles för lite tid. Stavfel och sådant var inget man hade tid att tänka på.

Men som sagt, det är otroligt skönt att den är över. Nu är det bara redovsining och opponering kvar nästa fredag, sen är även denna kurs till ändo.

Äntligen känns det som att jagt har lite tid över för att göra något annat utan att få dåligt samvete över det.
Innan jag började plugga hade jag massor av tid över. Jag jobbade som behovsanställd och hade alla kvällar fria. Nu är det något helt annat. Jag pluggar och jobbar. Dessutom har jag träffat en massa nya, sköna människor. Detta gör att även mina helger är fullproppade. Förut fick jag "kämpa" för att styra ihop något roligt på helgerna. Men nu, nu är det något exakt varje helg. Det finns alltid något att göra och alltid någon att vara med.
Och ja, det är ju hur bra som helst. Men för mig, som gillar att bara vara för mig själv och sitta hemma och chilla en fredag kväll, kan det bli lite jobbigt att säga nej.
Jag vill hinna umgås med alla och och vara på alla ställen samtidigt. Men det går ju såklart inte. Ni får inte tro att jag klagar nu, men jag vill att ni ska förstå varför jag är disträ ibland.
Som jag sa i ett tidigare inlägg, jag vill hinna umgås med mina Sundsvalls-tjejer också.
Just den här kursen har varit och är väldigt körig. Men det blir bättre!

Tror det var typ en och en halv månad (kanske två) sen jag träffade Malin, Emma och Anna.
Tänker på er bara så ni vet :)

Och på Martina, min göllhöna på jobbet.



Kommentarer
Postat av: Anna

Miss you Susäään! Vi måste ses nått när jag kommer hem igen :)

2011-12-02 @ 17:59:31
Postat av: Emma

Vi saknar dig meeeeeeeeed! :)

2011-12-02 @ 21:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0