Måndag

Hej!

Nu har blogg.se rättat till sig. Eller rättare sagt jag fick hälp av blogg.se med att rätta till det. Cred till dom som är så snabba på att svara på mail.

Skola idag då, som resten av veckan. Dubbelförläsningar hela veckan. Men det började inte bra idag, började känna mig hängig på lunchen och det blev bara värre. Känner mig helt mörbultad i ryggen och tung i huvudet. Så jag gick 45 min tidigare. Jag hoppas att det bakfyllan sitter kvar från igår. Men jag är rätt säker på att det är en riktigt förkylning jag har dragit på mig. Blä!

Till råge på allt upptäckte jag att min plånbok var borta när jag kom hem. KUKANUS. Sånt händer alltid mig, plånbok, nycklar och mobil. Sms:ade Emma på en gång. Den fanns inte kvar på min plats. Men som tur var hade någon lämnat in den på expeditionen och sagt att dom hade hittat den på en toa. Jag har inte ens varit på toa idag. Men alla kort och allt var kvar, tack och lov. Och tack mina söta små klassisar som sprang runt och letade ♥

Så nu bryr jag mig inte ens om att jag känner mig sjuk, var en sjuk lättnad att få höra att plånboken var upphittad.

Men det hade ju varit lite festligare att känna sig pigg. Jag har äntligen tid över till träning och annat jag vill hinna med. Men icke. Skulle behöva städa lägenheten också. Men ryggen säger nej. Ikväll blir det soffan för mig. Även fast jag inte vill, är redan rastlös.

Ber till Gud att jag mår bättre imorgon. Jag hatar verkligen att vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0