Måndag

Idag sov jag ute riktigt länge för en gångs skull. Till 10. Det är riktigt länge enligt mig. Med tanke på att jag somnade vid halv elva igår.

Låg och drog mig en stund innan jag bestämde mig för att åka till Sidsjön. Det var det redan en massa folk. Tror treorna hade en såndär guldtrofé-tävling. Vilken vi förövrigt vann för tre år sedan, med våra fina outfits och snygga skulptur!

Jag hade inga vantar och ingen mössa och jag kände verkligen hur solen värmde. Otroligt skönt!
Önskade jag fick sitta ute på sjön och pimpla. Måste nästan ta och åka till stugan någon dag.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå ner på två bleka och sola lite.

Ikväll blir det iaf aerobics med Jennie.




Bilder från Josses tjejmiddag finns på fejjan!




Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0