Onsdag

Det är så otroligt skönt att sluta tidigt. Jag somnade även halv tio igår, och därför är jag inte speciellt trött heller.
 
När jag kom hem kokade jag lite potatis till mina fiskbullar. Fiskbullar förresten? Hur länge sen var det jag åt det? Fick en burk av pappa, så den lär väl slinka ner den också.
Sen åkte jag iväg på ett jympapass. Nästa lika många karlar som tjejer sen här gången. Mycket ovanligt. Kan bero på att det var en kille som var ledare. Jobbigt och bra pass iallfall.
Sen åkte jag och handlade i Nacksta.

Nu har jag lagat lasagne, så jag har matlådor resten av veckan och snart ska jag bänka mig i soffan och kolla på Sveriges Mästerkock.
Och det bästa, klockan är bara åtta. Mycket effektiv har jag varit idag.


Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0