Onsdag

Här har jag suttit i nästan tre timmar för att få till en ringsignal till mobilen. Ändrat filnamn, konverterat, fortkortat speltiden. Och så finns det ett program som  gör allt det där på 3 sek. Vad bra! Kul.

Men nu är jag nöjd när jag äntligen fått till det. Annars hade jag lätt kunnat sätta i tre timmar till. Jag jobar lite så, jag kan vara ganska så envis. Speciellt när det gäller sånna här grejer.
Skrikit, svutit och slitit mig i håret har jag också gjort. Men nu är det över. Nu kan jag vila en stund.



Och snart får jag nog reda på resultatet till tentan. Senast fredag. Jag är så grymt nervös.

Nu ska jag fortsätta mitt sökande efter tvättmaskin och duschväggar innan jag åker till jobbet.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0