Söndag

Nu var det länge sedan igen.

Men jag har inte varit hemma så mycket. I fredags blev det filmkväll med några på jobbet. Vi såg paranormal activity 1 och 2. Jag hade redan sett dom, men det gjorde inte så mycket. Jag hade varit vaken nästan 24 timmar den dagen, så jag råkade nicka till i soffan ett antal gånger.

Igår spenderade jag nästan hela dagen ute på Alnö. Monterade lite mer möbler (det enda jag gjort hela veckan på jobbet), lekte med Alma och blev bjuden på lasagne och paj.

Idag blev jag rastlös efter att ha städat lägenheten. Så jag tog bilen och åkte och åkte. Jag gillar att åka bil. Lyssna på bra musik och kolla på framtida potentiella hus. Haha!
Till slut hamnade jag i stugan. Och nu är jag hemma igen.
Ikväll är det Solsidan, toppen!



Veronica Maggio – Jag kommer

Maggios nya, lyssna!

Tja!



Kommentarer
Postat av: Z

Ta med mig nästa gång om du vill ha sällskap :)

2011-02-21 @ 12:27:00
Postat av: Suss

haha, ja vet du, det skulle jag tycka var jättetrevligt! :)

2011-02-21 @ 12:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0