Boom boom boom

Hej!

Måndag idag. Känns lite konstigt att vara ledig faktiskt. Har jobbat så mycket på sistone att jag nu lätt blir rastlös av att vara hemma en stund. Jag har inga jobbtider alls den här veckan, så det kanske är dags att vänja sig igen?
Men det kommer nog, det brukar det alltid.

Ikväll blir det träning. Ska trängas med alla andra på ett pass vid halv fem.

Imorgon ska jag nog åka och hälsa på farfar, sen kanske det blir Birsta innan vi ska ut på Alnö och vara barnvakt.




GAAH, är dom aldrig klar med renoveringen här under? Sluta spika och borra, jag orkar inte höra. Jag hör inte vad jag tänker längre.
Äh, jag höjer isället.





Klicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0