Fast car

Har precis kommit hem från stan. Blev en fika på Chocolate house, precis om förr i tiden.
Om två timmar ska jag hämta upp Jennie, då blir det ett pass på friskis.
Var länge sedan jag tränade nu, någon gång innan jul. Så nu är det banne mig dags. Kommer förmodligen dö, nu när jag är halvt förkyld och allt.

Nu har jag blivit totalt insöad på Tracy Chapmans - fast car. Det är så sjukt bra. Hörde den första gången när jag åkte bil med Zara för att hälsa på Elin Uppling ute i Njurunda. Det var en blandskiva, där även en bra version av Cascadas- Everytime we touch, fanns med. Tänk att vissa saker bara fastnar.

Men lyssna, den blir aldrig dålig.


http://www.youtube.com/watch?v=O6475u0wEG0




ps. Har ni märkt att det har blivit mycket ljusare på kvällarna? Kl är halv fyra och det är inte mörkt än, LOVLEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0