Lördag

När jag tänker efter är jag ganska lycklig lottad när det gäller mitt jobb. IKEA är en väligt populär arbetsgivare. Jag trivs jättebra med mitt jobb och har dom bästa arbetskamraterna. Även fast det är väldigt oregbunda arbetstider, inget schema och jämt kvällar och helger. Men jag har ändå tur som får jobba för ett så stort företag och faktiskt jobba med grejer jag gillar. Inredning. Hela dagarna. Det är kul! Speciellt nu när våren är på väg och vi får in jättemycket fina nyheter.





http://livethemma.ikea.se/



Nu ska jag äta lite frukost. Sen ska jag kila ner på stan.
Middagen blir hemma hos pappa, med han, farfar och Stefan.
Sen bär det av till Bosvedjan och fäst med jobbääh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0