Torsdag

Tänk vad fort veckorna går. Även fast det här har varit den sämsta vinter någonsin har tiden gått mycket fortare än vad den har gjort andra år. Det kanske är bra.

Nu ser jag fram emot våren. Ja, jag vet att det är långt kvar. Men jag tyckte det var november nyss, så snart är det nog april ska ni se.
Jag saknar på ett sätt när Stefan och Anna bodde i Eskilstuna. Vi brukade åka ner i april och där kommer ju våren mycket tidigare. Kul att åka på små utflykter och fika på mysiga cafén. Fast man kanske kan ta en tripp neröver till våren iaf, Stockholm eller Göteborg kanske?

Jag funderar även att gå en ny kurs på medborgarskolan. Nåt oväntat, som typ scrapbooking eller dekorera med blommor. Eller kanske webbdesign.
Det återstår att se.

Idag är sista rycket, för imorgon gäller det. Håll tummarna för mig att det här inte kommer bli mitt första underkända "prov".

Trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hör av dig till mig om du ska gå en kurs! Är sugen jag med :)

2011-01-13 @ 16:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0