08.44



Tar mig en promenad såhär på morgonkvisten.
Sen frukost och jobb!

Hejdå!





update.

Blev en timmes promenad upp på Södermalms gator. Nya vägar bland små trähus bladandat med stora nya villaområden jag aldrig tidigare tänkt på. Det är det som är så roligt med outforskade områden. Skulle kunna vandra omkring där i flera timmar. Hittade även en väg som jag trodde var ett elljussår, men icke. Var bara en liten skogsväg till nästa område. Undra om det finns några elljussår här på Södermalm?
Jag ääääälsskaaaar ju skogen! Det luktar så himla gott där och friksare luft får man leta efter.

Blir nog en skogspromenad innan jobbet imorgon, om vädret tillåter vill säga. Ska bara hitta en skog först.

Idag skulle jag kunna dö för att få vara ledig, men det blir till att gå in och svettas i den blå kuben. Tur att jag jobbar med Martina idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0