I know you

Heeeej!

Äntligen lite tid. Gick snabbt att jobba idag. Passade på att handla lite när jag slutade. Billiga sängkläder. Stör mig dock på att IKEAs sängkläder inte har några hål upptill.



Hade svårt att välja, men mina halvt efterbliva kollegor röstade på dessa, då dom trodde att dom skulle gå bäst hem hos nästa hemsläp.




Annars då? Vad har jag gjort i helgen?

Jo det ska jag tala om för er. Jag har jobbat. Och när jag inte har gjort det har jag pratat med tele2:s kundtjänst. Eller jävlats med tv:n, datorn och lite annat. Och sen har jag hunnit med en eller två promenader. Jag har funderat och funderat och kommit fram till mycket.

Något jag dock aldrig verkar kunna betsämma är om jag ska köpa tredagars eller inte. Vet ju innerst inne att det kommer sluta med det.  Men jag känner mig inte sugen. Om det regnar i helgen blir det dock inget för min del. Men just nu verkar det inte så. 900 kr, är det verkligen värt det? Hur ska ni göra?


Nu har jag iaf precis kommit hem och när jag sitter här vi datorn och tittar ut blir jag liten sugen och gå ner på stan redan ikväll. Är ju ledig imorgon. Men sen kollar jag på termometern. 14 gradar!?! Say what?

Nej, jag blir hemma ikväll. Har diverse saker att pyssla med. Byta sängkläder bland annat.


Jag jobbar kortdag på onsdag och sen är jag ledig resten av veckan. Ska bli hur skönt som helst!!

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Tiesto,

hoppas du fått hjälp med ditt ärende via vår kundservice, om några fler frågor skulle uppstå så får du gärna mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-07-05 @ 16:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0