Måndag

Godmorgon!


Idag är jag på jättebra humör, fråga mig inte varför. Det regnar, ryggen värker och jag början jobba på 13.
Men jag är glad ändå.
Kanske för att jag fick sån bra sömn ikväll. Somnade rätt sent. Låg och kollade på när lammen tystnar. Man har ju sett den ett antal gånger, men den är ju riktigt bra! Anyway, vakande för kanske en halvtimme sen. Var riktigt länge sedan jag sov till efter nio, trots att jag har varit ledig.

Som sagt, idag väntar jobb till åtta. Ganska perfekt idag ändå. Imorgon tänkte jag vara ledig, för då ska jag vara barnvakt till Alma medan farfar, pappa och Stefan grejar på i stugan. Jag har inte sett den nya altan än, så det ska bli spännande.


Nu ska jag käka lite frukost. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0