Söndag

Men dålig helg. Eh, nä!

Igår kom som sagt Ellen hit, innan vi drog oss ner mot stan och Amandas place. Därifrån fick vi sen åka van till Granoholm, där Secken och compani befann sig. Vi stannande inte så länge innan vanen plockade upp oss och vi tog en sväng på stan. Dracks en del vin, synd bara att jag valde en vinflaska med skruvkork. Men det löste ju sig till slut det också.

Vi blev avsläppta på stan och vandrade till Invito där vi slöt samman med resten av gänget igen. Blev en ganska tidig kväll, jag var inte direkt på topp om man säger så.

Imorse fick jag ett sms av Malin som undrade om jag ville hänga med och bada, och såklart ville jag det. Så hon plockade upp mig och vi får mot Bänkåsviken. Och nu sitter jag härr och är knallröd i ansiktet, igen.
Fattar inte riktigt hur man kan bränna sig i ansiktet tio ggr på en och samma sommar. Men min hud verkar jobba lite så.

Nu har jag precis kommit hem från en middag i Bergsåker.
Nu känner jag mig sugen på ett kvällsdopp även fast jag inte har gjort annat än att bada i helgen.






Vi hörs, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0