Tisdag

Hejsan!


Ledig dag idag, riktigt skönt. Nu väntar två jobbdagar, sen är jag ledig i helgen igen.

Idag har jag bättrat på brännan och tagit en tur i Birsta. När jag kom hem, tog jag cykeln och rullade ner mot stan. Butik Annelie och L och Co fick sig ett besök, och man kan ju inte annat än älska dom butikerna. Fick med mig lite småplock hem. Har även letat överallt efter ett snöre som på bilden nedan. Efter att ha letet igenom varenda butik i hela stan och birsta hittade jag det till slut. Egentligen ska den vara lite tunnare, men det får duga.





Så nu blir det till att pyssla med flaskor och ljus. Ska försöka hitta små zinkdetaljer som man kan hänga i snöret. Panduro kanske har.

Men nu blir det matlagning. Pasta och skinsås.

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0