Måndag

Heeeej!

Dags för lite uppdatering.


Jag har haft en så sjuukt rolig vecka.

Måndag: Jobb

Tisdag: Stugan, middag med Jennie, Vera och Tobbe på Olles. GF en stund.

Onsdag: Jobb till 12, sen direkt till Tranviken. Förfest hos Ellen sen ner på GF. Sjukt rolig kväll. Träffade massa folk, bla några från jobbet. Efterfest och jag kom väl hem nån gång på morgonkvisten.

Torsdag: Sooov, länge. Åkte hem till pappa och pressade lite innan jag blev uppplockad och åkte mot stugan för att grilla och chilla. Så mycket bättre än GF.

Fredag: Åkte hem till Jens och solade och drack grogg på hans takfönster. Tog bussen till stan, köpte mig en Gatufestbiljett av snälla Kristin. Förfest hos Magda ovanför stekhuset. Såg delar av Håkan och Sahara. Hade en spännande promenad hem.

Lördag: Låg i sängen och kollade på film heela dagen. Sket i GF då jag inte var pepp för fem öre.

Söndag: Drog några filmer till, åkte hem till pappa. For till stugan på kvällen. Satt på bryggan hela kvällen och drack vin. Fick som tur var skjuts både till och från Smedjan. Efterfest hej. Varmt vatten. ROADKILL!
Det får räcka så, hade så sjukt kul iaf.

Måndag: Stäning av stugan, tranviken. Barnvakt åt Alma, sen pizzatime med familjen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0