Helgen

Heeeeeeeej bloggen!

Ännu en härlig helg är till ända.

Sist jag skrev skulle jag iväg på dragracing. Vera och Victoria kom och hämtade mig. Soligt och varmt var det när vi åkte. Blåsigt och kallt var det när vi kom fram. Valet av shorts kändes plöstligt väldigt korkat. Vi var iaf där i några timmar innan Jennie kom och hämtade oss. Sen blev det grillning och förfest hos Vera. Skitkul som vanligt, och många snygga bilder blev det tydligen också.

I lördags låg jag mest och i sängen, som tur var, var det perfekt bakisväder. Jag blev bjuden på middag hemma hos farfar. Pizza! Kvällen spenderades i Annas soffa, Hemskt skönt måste jag säga, vi såg film och surrade. Vid två åkte jag mot Indal och agerade chaffis, snäll som man är.

I princip hela söndagen spenderades i soffan/sängen. Igen. Bakiskäk (utan att vara bakis) och film var melodin för dagen. Men det var behövligt.
Tanken var att jag skulle jobba 10-20 tre dagar i rad, nu i början på veckan. Men idag fick jag sluta 17 ist.
Så efter jobbet åkte jag och Åsa och handlade. Sen hem, hämta upp Martina och vidare mot Bosvedjan. Grillning med jobbet. Trevligt värre.

Jag hoppas att dagen kommer gå fort imogron. För så fort jag slutar jag ska gasa iväg till Granlo. Gudrun har nämligen bjudit hem mig och Anna. Vi ska få träffa Stella och kissen. Trevligt vi ska ha det!



Hade tänkt klämma in ett kortare inlägg såhär på kvällskvisten, men det blev visst några rader.
Nu ska jag sova!
Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0