Helgen

Heeej!

Jag har haft en underbar helt, trost jobb sen i tordags.
I fredags slutade jag åtta och kom hem rätt sent, så då blev det bara filmkväll. Igår efter jobbet bar det av till stugan. Och jag kan nu stryka några grejer fråm min "sommarlista". Jag har grillat, badat, åkt båt, fiskat och åkt cross (ja Stefan, vi lånade den lite). Och det var verkligen kul, kände mig som 15 igen. Även fast jag aldrig ens provade att köra.
Och vädret har ju varit underbart! Jag älskar verkligen den här årtiden. Och juni är den aboslut bästa månaden, nu när allt, verkligen allt blommar!

Nu har jag precis kommit hem från middag hos pappa. Tänkte ge lite kärlek till lägenheten som har blivit bortglömt och lämnad ensam i veckan.
Sen blir det nog en kvällspromenad.


Heejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0