Midsommarhelgen

Meeen hej!

Puh, äntligen lite tid för ingenting och datorn. Har inte suttit här sen i onsdags. Något slags rekord tror jag.

I torsdag blev det sovmorgon utan dess like, like. Sedan åkte jag till Birsta och handlade till helgen. Hann även med att städa hela lägenheten. På kvällen träffades några tjejer hos Ellen och planderade lite inför midsommar.
I fredsags åkte jag först till stugan och åt lunch, sen blev jag bjuden på middag hos Jennie. Sen for vi mot Granlo och Simone. Kvällen avslutades på Big boy innan vi tog en taxi tillbaka till Granlo. Jag hade en superrolig midsommar, synd på vädret, men vi satt och myste på altan hela kvällen ändå. Trångt som tusan blev det. Men vad gör väl det.

Lördagen spenderades i soffan, som vanligt dagen efter. Ringde och beställde biteline. Godast ever. På eftermiddagen åkte jag, pappa och farfar ut på Alnö för att vara barnvakt åt Alma en stund, medan Anna och Stefan var och gjorde stan.
Världens bästa Alma ♥

Idag har jag jobbat. Rean började idag. 40% på metervaror. KAOS! 30% på Alvine påslakan. Kom och fynda för sjutton gubbar!

Nu har jag precis kommit hem från far min. Har blivit bjuden på grillat även idag. Och två matlådor fick jag med mig också. Vissa har det bra!
Passade även på att ta med mig lite rabarber hem. För ikväll ska jag göra rabarberpaj. Mumma!


Imorgon blir det jobb igen, 11-20.
Heejdå!



Och inga fler bilder har jag från helgen heller, för dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0