Onsdag

Hej!

Onsdag idag och ledig har jag varit.
Eftermiddagen och kvällen har spenderats på Alnö med pappa och Alma. Nu är jag hemma och har precis lagat spagetti och köttfärssås. Matlåda till imorgon. 11-20 då, ett pass jag inte ser fram emot allt för mycket.
Jag mår nästan dåligt av att vara där inne en hel dag när det är superbra väder ute. Som tur är jobbar jag bara kortpass fre, lör och sön.



Nu ska jag testa bleka mina tänder igen. Kom ju på att jag har ju kvar från förra sommaren. Det hände inte mkt med mina tänder sist, men jag vet inte om jag gjorde de det för få gånger. Men det smakar verkligen bajs. Så jag får väl se hur länge jag står ut med skiten i min.


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0