Onsdag

Hej, klockan har precis slagit tolv och jag har precis kommit hem från Donken.




Jag hämtade upp Secken och Vera vid tio för att åka mot Timrå och lilla bandsjön, det blev ett snabbt dopp där innan vi åkte vidare mot stan och donken. Egentligen borde jag verkligen inte bada, jag som vakande med täppt näsa och halsont i morse. Men sommaren är för kort för att tänka på sånt.


Imorgon är jag ledig igen, hade tänkt spendera en dag till på stranden. Men nu när jag är knallröd i ansiketet och hela baksidan (trots att jag smörjde in mig) känns det som jag skippar den ideén.


Imorgon ska jag njuta extra mkt, för sen blir det jobb fre-mån. 



Nu är det godnatt, blir till att sova på mage i natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0