Sommar!

Jag älskar sommaren.
Jag vet att dom flesta gör det. Men inte som jag. Jag älskar den så mycket att jag är dödsrädd att den ska ta slut för fort. Jag får ångest av tanken att jag inte kommer göra något kul i sommar. Dessutom får jag alltid en släng av en mindre deppression när sommaren är slut. Det var värre när jag gick i skolan. Men varje år när jag inser att det är för kallt för att bada och för mörkt för att sitta ute hela kvällen, vill jag gå i ide.

Förra året hade jag gjort massa saker i juni redan. Nu är det fan snart midsommar.
Fast det kommer nog bli en bra midsommar iår igen iaf :)

Jag vill njuta av vaaaaarje dag. Jag vet, chilla Gunilla! Och det ska jag, heejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0