Tisdag

Hej!

Ikväll har jag och Anna blivit bjudna på gofika hos Gudrun. Vi har även fått träffa kissemissen och Stella. Vi hade det riktigt mysigt där i soffan.

Nu blir det snart sängen för min del, för imorgon blir det 10-20 igen. Sista dagen innan tre dagars ledighet. Lovley!


Imorse vid kvart över nio, precis när jag ska sätta mig och äta frukost, så ringer Jennie.
I fredags när vi var på dragracningen hörde vi andra en låt, men vi kom inte på vilken det var, så vi  försökte förklara för Jennie. Varken vi eller hon lyckades aldrig komma på vilken det var. Förrän idag. Jennie hade minnsan legat och klurat på det där tills hon kom på det.
Söt tjej det där! 


Elton John – Crocodile Rock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0