Tisdag

Hej!

Idag blir det jobb igen. Började 11, men slutar redan 17. Då ska jag till Bergsåker innan jag ska hem igen, för att sedan träffa Malin och Anna. Hoppas det är bra väder ikväll också.
 
Sen är jag ledig i tre dagar. Onsdag och torsdag ska det vara bra väder. Då vill jag åka och bada.
Förra året på GF var jag dödsbrun. Vad hände med det?
Hoppas verkligen det blir bra väder under GF-veckan.

Enligt klart.se ska det regna i helgen. Det passar mig perfekt, för jag ska jobba heeela helgen. Det är faktiskt skönt att jobba när det regnar.

Oj, vilket vädersnack det blev. Men man blir ju som lite beroende av det såhär på sommaren.


Jag måste bara se till att pricka av mer grejer på min "sommarlista".


Heejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0