Tisdag

Heej!

Har precis just i detta nu, kommit in från det härliga vädret. Har solat idag och jag har just nu knallröd i fejset. Nice.
Ledig imorgon också, sen jobbar jag jag tors-sön.

Helegen då. Jobbade till åtta i fredags, så jag åkte hem till pappa en stund efter jobbet.
Första delen av lördagen spenderades på Seckens balkong. Billys, jordgubbar, glass, cider och bärs. För att sedan cykla bort på donken avsluta med cheese. Vi sysselsatte oss med att äta, skulle man kunna säga.

På kvällen gick jag ner till Anna. Vi hade gjort oss rockabilly-snygga och gick ner på cruisingen. Mycket folk och många fina bilar. Vid tio började vi vandra mot Granlo och Calle. Där hade killarna haft herrmiddag. Jag och Anna var väl inte superpeppade, då vi både började nio dagen efter, men vi följde med dom andra in på Svenssons en stund innan vi gick hem.
Efter jobbet i söndags blev jag bjuden på grillat hos pappa. Sen åkte jag hem för att avsluta kvällen med söndagsmys. Såg filmen The tunnel, och den var väl helt okej. Dock svårt att hänga med när dom snackar med australiensk dialekt när det är utan text. Som tur var hade jag ju min egna översättare bredvid mig.
Och igår blev det jobb likaså. Och på kvällen blev det max-driven och sen sällskapsresan på tv.

Ikväll blir det en prommis med Simone och Jennie!
Hörs, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0