Let go

Är det nå fel på blogg.se eller på min dator?

Uppdaterar jag bloggen kan jag inte se inlägget förrän flera timmar efter. Men klickar man på juni i menyn, så finns det ju där. Det är såklart ett världsligt problem, men det är nog störande för det.




Anyway. Ikväll har jag myst till det för mig själv. Tänt ljus och kollat på film. Egentligen gillar jag inte att kolla på film ensam. Men idag blev jag sugen och man skulle verkligen kunna säga att vädret tillät det också.
Limitless hette den, och den var riktigt bra. Dessutom är ju Bradley Cooper sjukt snygg!

Jag gissar att ni alla hörde åskan i natt? Jag blev dödsrädd, lät sjukt högt och som att den vore precis ovanför huset. Jag ogillar åska, men vem gör inte det. Speciellt när man har hört historier som farmor har berättat, när ett åskklot kom in och for runt i taket. Ändå kände jag mig tryggare än någonsin.


Imorgon blir det jobb igen. 12-20. Men i helgen är jag minsann ledig.


Nu ska jag gå och lägga mig. Lyssna på JJ. Och sen sova. Länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0