Försvinn

Såädr, nu har jag rensat min facebook på vänner. Igen.

För jag tänker nog snart fixa en ny blogg. Jag vill inte byta, men jag kommer snart bli tvungen eftersom jag inte vill ha en efterbliven läsare som kallar sig "Sundsvall ^^" efter mig.

Seriöst, tror du jag är dum eller?
Det är ju du som har kommenterat hela tiden och varför skriver du att du är från Sundsvall när du inte är det?
Visst, jag kan spärra så du inte kan kommentera längre. Och det tänker jag nog också göra. Men det hjälper mig inte, för jag vill inte att du läser. Vad är det som är så svårt att fatta?


Jag blir så jävla förbannad. Jag vill verkligen inte byta blogg, för jag vill ha kvar alla gamla inlägg. Men du tvingar mig till det. TACK SÅ JÄVLA MYCKET DITT ÄCKEL.

Ful är du säker också.

Döööööööööö!

Nu måste jag komma på ett bra bloggnamn, men det går ju inte då typ alla är upptagna.
Tack igen.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Elin

Men Suss :( vilken idiot Sundsvall^^ verkar vara.... Men kan du inte lösenordsskydda bloggen då? I af. Ett tag :)



Kram !

2011-03-31 @ 14:29:25
URL: http://elinsjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0