Godnatt

Nu ligger jag i sängen och kollar på Efterlyst. Jag brukar aldrig kolla på det, men just ikväll kände jag att jag måste kolla vad det handlade om för sjuka människor. Nu blir det nog BB i brist på annat..

Idag blev det promenad med Malin i Granlo, sen åkte jag och pappa ut till Alnö igen.

Just nu känner jag mig hungrig, men så fort jag äter en tugga, så känner jag mig mätt igen.




Kolla vad mysig jag är i min dubbelhaka och min härliga t-shirt.
"Tuffaste brudarna spelar handboll" Stekig man var när man hade den på plan.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sundsvall ^^

Bra Tänder ^^

2011-03-31 @ 11:47:49
Postat av: Suss

Sluta kommentera om du inte kan säga vem det är. Snälla

2011-03-31 @ 12:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0