Magsjuka

Sådär ja, nu har även jag fått uppleva den härliga känslan av att vara magsjuk. Tänk att jag skulle få slippa det i 22 år, så det var väl kanske dags nu.

Började igår kväll av att jag fick sjukt ont i magen. Låg i fosterställning i soffan och pep för mig själv. Sen släppte det och helvetet brann lös. Spenderade natten på toan. Det västa var inte att spy, utan det värsta är ryggvärken. Det gjorde så sjukt ont, kunde inte sova hur än jag låg.

Imorse kom pappa med Alvedon och nyponsoppa. Så nu mår jag bättre. Jag kommer nog vara helt åsterställd imorgon. Har även fått i mig en rostad macka, så vi får väl se om den stannar där.

Men smärtan i ryggen vill dock inte ge upp. Jag känner mig helt lam, orkar inte ens kliva upp ur sängen. Så här kommer jag nog spendera hela dagen.
Men jag är redan uttråkad, har redan sett en film, läst bok och tidningen. Och jag som skulle jobba idag..

Att vara sjuk är inte min grej.

Ska läsa lite bloggar nu, sen ska jag se om jag kan ta hem nån fler film.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0