Roadtrip!

Godmorgon! Eller god och god, det är iaf morgon.

Jag har vaknat vid 06.00 hela veckan. Har aldrig sovit så dåligt förr, men ändå är jag pigg när jag vaknar.

Så nu får jag sitta och vänta ut tiden. Finns inte mycket att göra såhär tidigt, känns som att grannarna skulle störa sig lite på om mig om jag började damsuga. Ska läsa lite och se om jag somnar om.

Fast jag vaknar ju hellre tidigt än ligger vaken hela natten, måste jag säga.

Vid tio ska jag hämta upp Josse, Anna och Sandra. Vi ska åka till Hudik. Gå på Albert och Herbert, sen åka in till stan, käka lunch och kolla om dom har några roliga butiker.
Jag ska hämta pappas bil, så vi får åka volvo ner, vilket lyx!

Oooh, Nordljus ska nog också få sig ett besök på vägen ner ;)

När jag kommer hem ska jag möta upp pappa, vi har bestämt träff på Curres. Sen ska vi ut till Birsta.

Jag vet att jag säger det ofta, men jag har verkligen världens bästa pappa. Och jag har lärt mig nu att aldig ta saker för givet mer, därför ska jag påminna honom om det så ofta jag kan. Vet inte vad jag skulle göra utan honom ♥


Näe, nu blir det läsningen av en vampyrs bekännelser.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Du har en väldigt snäll pappa :)

2011-03-25 @ 20:17:44
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0