Torsdag

Hej!

Nu är jag hemma efter ett långpass på jobbet. Har precis duschat och käkat och nu ska jag snart mysa mer mig i soffan med pyjamasbyxor och skönaste boom-pläden.
Imorgon väntar jobba igen, 11-20. Sen verkar jag ha en ledig helg igen.

Nästa helg jobbar jag dock fredag-söndag, känns faktiskt bra. Skönt att veta i tid.
Eller ja, jag jobbar ju fredag-fredag egentligen. Vi ska börja bygga sommarbutiken. Så det ska bli himla kul och se vad vi får för grejer dit.

Vi har redan fått massa zinkkrukor och jag tycker det är så fint! Synd att jag inte har någon balkong, får köpa mig ett litet torp någon gång i framtiden.

Nej, nu hägrar soffan.

Tja!

Kommentarer
Postat av: Emil

Ses på jobbet imorgon då :)

2011-03-03 @ 23:29:06
Postat av: Suss

Bra där Emil ;)

2011-03-04 @ 09:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0