19.50

 


Här ligger jag och är ful och funderar över om jag ska orka läsa några artiklar. Förmodligen inte. Försökte googla på en av dom i hopp om att den kanske fanns någon jävel som hade gjort en sammanfattning eller dylikt, men icke. Gaah, orkar inte.

Men såhär funkar jag. Imorgon kommer jag inte plugga ett dugg, likaså lördag. För att jag ska kunna njuta extra mycket i helgen och känna mig värd att göra ingenting, så måste jag har läst dagarna innan och känna att jag har gjort någon nytta. Och detta även fast det är tre veckor till tentan. Med det sagt, betyder det inte att jag faktiskt kommer läsa ikväll, utan bara att jag kommer njuta mindre i helgen. Fattar ni?

Jaja, jag vet. Orka. Vara. Så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0