22.35

Jag är väldigt glad över att jag började plugga. Visst det är tungt vissa gånger och inte tror jag att denna kurs kommer bli lättre. Tvärtom, har man ju hört.
Men jag är glad över klassen jag går i. Jag är glad över att jag trivs jättrbra. Framförallt är jag glad över hur kul jag tycker att det är.


För bara ca 10 min sen, tyckte jag inte att det var lika kul. Har läst, eller iaf skumläst, ca 70 sidor i en av böckerna. En av dom engelska böckerna. Engelsk kurslitteratur är inte det bästa jag vet. Men man ska tydligen läsa ca 40 sidor per dag, för att hinna med allt. Puh.

Jag har även hunnit med ett pass på friskis med Jennie.
Ikväll kan jag somna med gott samvete.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0