Allt grönt

Nu är jag hemma i läggan igen. Tänkte berätta lite om helgen.

I fredags efter skolan mötte jag upp Vickan på stan. Vi shoppade lite och drog en lunch på 1891, då även Tove joynade. Efter stan hämtade jag upp pappa och "kindnappade" honom och förde han till Allsta. Där väntade Stefan, Anna, Alma och farfar. Anna bjöd på en jättegod middag. Sen åkte jag bara hem och gjorde ingenting resten av kvällen.
Första delen av lördagen bestod av plugg, sen kom Vickan upp till mig och vi gjorde oss i ordning för festen. Lite senare kom Vera och Amanda också upp och vi fick skjuts ut till Matfors. Kul fest och mycket folk. Jag och Vickan stod och dansade och stretchade mest hela kvällen. Vid halv två kom Jennie och skjutsade hem oss.
Söndagen blev en slappdag. Vickan kom och hämtade sina grejer och vi surrade en stund innan hon åkte vidare. På kvällen kom Jens Tage på besök. Vi bestämde oss för att käka pizza och vi kom fram till att vi skulle testa pizzerian ovanför mig. Det måste ha varit någon slags grekiskt pizza, för den smakade inte som vanligt. Men den var ändå helt okej.
Igår jobbade jag som sagt, sen avlutades kvällen med samma sällskap och lite film. 

Nu ska jag lägga in lite låtar på usb-minnet,  innan vi åker ut till Allsta igen är med Alma. Som vanligt på tisdagar.

Hörs hejdå!


Här är några favvisar just nu:

Timbuktu – Allt grönt
Foster The People – Don't Stop (Color On The Walls)
Florence + The Machine – Shake It Out - Benny Benassi Remix Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0