De berömdas aveny

Jag vill att klockan ska vara 15.00 på fredag eftermiddag. Jag vill ha bort denna äckliga tenta ur mitt liv. Jag vill göra något annat på kvällarna än att sitta och gruva mig över detta.
Kan liksom inte ens vara i lägenheten utan att jag måste sätta mig ner med böckerna.
Nu vill jag pusta ut och ha lite ledig och försöka komma in i någonslags julstämning.

Jag längtar till vårterminen.

Har fått tankarna på något annat en stund ikväll. Har varit med Alma och vi har pussel och kollat på Nils Holgersson.

Nä nu blir det till att läsa typ en timme till, sen ger jag upp för ikväll. Även fast jag har lagt ner alldels för lite tid på denna tenta, så orkar jag inte sitta halva natten. Det är inte riktigt min grej. Det kanske går bra också, det har ju gjort det hittills.


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0