Fredag

Hej!
 
Jag trivs med frillan. Känns inte så konstigt som jag trodde. Får väl se vad jag känner om en månad.

Ikväll var tanken att jag skulle hänga med Vickan och Vera plus sju guys till Himlabadet. Men i sista sekunden bestämde dom sig för att vara på nöjeshallen istället, men lite gokart och annat. Men trött och sliten som jag är tackade nej till det. Visst hade det varit sjukt roligt, men jag är helt slut och dessutom började jag 09.00 imorgon.

Så jag tog med med Vickan och så åkte vi till Vera för att käka lite lax och sedan skjutsade jag in dom till Nöjeshallen istället.
Så nu sitter jag här helt ensam. Har bytt sängkläder och julpyntat lite. Ska handla ljus imorgon efter jobbet, så jag kan göra klart min adventnsljusstake.

Nu ska jag gå ner i förrådet i källaren och lämna lite grejer, sen tror jag att det blir en sväng till Ica också. Ska unna mig lite choklad en dag som denna.

Sen ska jag göra ingenting. Precis som jag hade önskat att den här kvällen skulle vara.
Jag älskar dessa dagar. Det måste låta som att jag är någon slags psyko som sitter hemma själv och stirrar in i väggen. Men oroa er inte, jag tycker det här är det bästa som finns. Jag träffar folk hela dagarna, hela veckorna. Imorgon kommer jag trängas med tusentals folk på jobbet.
Så det är så skönt att bara få vara för sig själv ett tag.


Nä nu blir det film och annat som hör en fredag till!




Jag vill även passa på att tacka min nyfunna vän Lousie för ett gott skratt idag.
"Varför står hon med bordet i fittan?!?"
HAHAHA jag dör!


Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0