Inte helt övertygad

Oj, över 100 läsare igår.
Och tack för att ni röstade. Dock var det inte till någon hjälp. Haha! Kunde inte någon bara ha skrivit att jag var skitful i kort!
Jag skulle ha skippat sista frågan, för jag vet redan att ni tycker att jag passar i kort. Det tycker jag med.
Anledningen till att jag tvekar är för att jag kommer hata mitt hår när det är den där mellanlängden.
Just nu hatar jag mitt hår. Olika långt överallt, det går inte att göra någonting med det och världens utväxt.
Orkar jag hata det en gång till? Är det värt det? Det var det ni skulle ha fått svara på istället.
Och bara det att jag tvekar såhär mycket..


Aja, finns viktigare saker att grubbla över här i livet.

Nu ska jag ta lite frulle, sen åker jag till Bergsåker. Efter det blir det prommis med Ellen!


Tja!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det finns ju alltid löshår ;)

2011-11-10 @ 13:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0