Lördag

Hej fanz!

Tänkte berätta lite om gårdagen. Efter tentan var jag inte speciellt pepp på att gå ut. Men jag hade ju lovat att vi kunde vara hos mig, så det var lika bra att börja tagga. Klassisarna började droppa in och vi hade himlans trevligt. Lite senare kom även Spjutarn. Efter djupa diskussioner och analyser vandrade vi ner mot stan. Väl på väg ner på stan så stötte jag på min gamla granne Fredrik. Dom var ute och rääggade runt lite i hans jänkare och jag och Anna blev i princip inknuffade i bilen. Och tur var väl det, för oj vad kul det var! Vi gled runt, lyssna på Johnny Cash och blev bjunda på cider och öl. Det tackar vi för.
Efter några varv på stan blev vi avsläppta vid Aveny där vi stötte ihop med Emma. Surrade en stund innan vi rörde oss med Svenssons. Jag hade gärna gått in på Aveny, men kl var 1 och då tog det emot att det kostade 120 kr i inträde.
På Svenssons träffade vi på Säck, Thoord och Calle. Vi var kvar där en stund innan vi drog hem till Anna. Fick mig en limpmacka, sen vandrade jag hemåt med grabbarna.
Sjukt rolig kväll om ni frågar mig. Inte lika roligt imorse. Gamla ölbrukar och hela lägenheten luktade snus och gammfylla.
Drog ner på stan och träffade upp Jennifer och Louise och drog en tacobuffé på biteline. Sen kom Emma och vi for en snabbis på Dollarstore. 
 
För tillfället, just i detta nu, ligger jag halvdöd i sängen och kollar på tv. Persiennerna är fortfarande nere, jag har slängt på mig den störta t-shiten jag kunde hitta och här tänker jag ligga ett tag framöver. Helst föralltid.
Men jag ska träffa klassisarna som inte var här igår, vid 21 på Olles. Blir som en liten tentafest igen. Blir trevligt det. Verkar som att många ska ut ikväll också.

Måste bara försöka komma på ett sätt att motivera mig själv till att ta en dusch och börja göra mig i ordning igen. Får se hur det kommer gå. Nu ska jag iaf ligga här till typ sju.


Hörs och syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0