Måndag

Har precis kommit hem från stan. Där har jag och några tjejer ut klassen käkat lunch. Sex fattiga studenter på Knaust hotell. Men det var det värt. Kronprinsessan tittade mot vårt bord, nickade och sa smaklig måltid. När Daniel lämnade rummet tittade han på oss, log och sa hej.
Haha, skrattar lite åt mig själv, men jag tycker det här är så häftigt. Nästan lite overkligt.


På vägen hem slank jag in på Interflora här nedanför. Köpte mig mig ett blockljus. Det är som lite glitter i det och när man eldar så bildas det typ som en spetskant upptill, jättefina! Gå dit och kolla in dom!

Känner att jag vill börja julpynta nu. Men det får nog vänta några veckor till.


Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0