Onsdag

Hej!

Idag ska jag försöka plugga rätt mycket. Men jag känner mig inte så motiverad. Hamnade liksom här redan efter en kvart. Jag tycker det är svårt att plugga när man vet att det bara kommer 4-5 frågor och jag inte har en aning om vad det kommer vara för frågor.

Blir till att ta ett break över lunch. Jens kommer och hämtar mig så ska vi åka ut till Allsta där han ska hjälpa till med lite vvs-jobb. Blir skönt att komma ut en stund, annars hade jag nog sittut här hela dagen.
Får ta och boka in ett träningspass ikväll om inte annat.



Nu har i princip all snö regnat bort igen. Jag tycker det är bra. Mitt mål är att jag ska kunna cykla till skolan varje dag innan jullovet. Sen kan det få komma snö, lagom till jul liksom, och försvinna efter februari igen. Det vore väl nåt det!

Nä, här blir jag inge klokare.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0