Rösta då!





Hade ju bestämt mig för att inte klippa kort och så träffar jag Elin idag som peppar mig på att klippa det ändå.
Och ja, jag vill. Men ändå inte.
Måste väga det här fram och tillbaka och NI måste hjälpa mig!


Plus:

- Jag har så pass kort hår redan, så det kanske inte spelar någon roll
- Ska jag klippa det kort, så ska jag vara blond och det gillar jag, annars måste jag börja färga mot min natruliga färg innan håret lossnar
- Jag har nästan alltid uppsatt ändå
- Mitt hår behöver en nystart
- Det är snyggt



Minus:

- Jag har redan sparat ut sidecuttarna sjukt länge, orkar jag igen?
- Mellanlängen på håret kommer vara sjukt ful
- Det kommer dröja länge innan jag kommer kunna ha långt hår eller ens sätta upp det. Just nu går det ju faktiskt att sätta i löshår.
- Det finns inget att göra när håret är kort, inga lockar, inga flätor osv.




Hjälp mig då!! Fördelar, nackdelar?
Vad skulle ni gjort?
Vilken frisyr tycker ni jag passat bästa i?



Meeen vilka problem jag har!


Kommentarer
Postat av: "G"

Ser bra ut hur du en gör....

2011-11-09 @ 19:56:40
Postat av: J

KORT!!

2011-11-09 @ 20:04:14
Postat av: Mallabralla

Kort! Du är snygg i de, du vill ha ljust och passar i det! Du har ändå uppsatt nästan jämt! Klippeliklipp :)

2011-11-09 @ 20:06:51
Postat av: Anna

Kort!!!

2011-11-09 @ 20:22:12
Postat av: Ronja

KORT!

2011-11-09 @ 21:06:29
URL: http://ronjawe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kort såklart :D

2011-11-09 @ 21:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0