Söndag

Hej!

Den här dagen har mestadels spenderats i sängen. Men jag har även varit på middag hemma hos pappa. Köpte med mig en påse med lite plockgodis till han. Hans chokladfavoriter. Det är ju trots allt farsdag.

Gårdagen då?
Jo, först bjöd Vickan ner mig på middag tillsammans med henne familj. Väldigt trevligt och god mat fick jag också. Sen gick vi tillbaka till mig. Här hade vi en förfest för två och som vanligt hade vi mycket att prata om. Vid tolv-tiden tittade Ellen förbi en stund innnan vi rörde oss ner mot Svenssons. Vi flängde runt halva stan innan kvällen avslutades på Marmaris med Emil, Jens och Säcken.

Nu tänkte jag fortsätta kvällen i soffan och imorgon blir det skola igen.

Hörs, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0