Tisdag

Hej!
Det är bara tisdag idag. Den här veckan känns seg, för ovanlighetens skull. Idag har jag utveckligssamtal på jobbet. Känns lite konstigt den här gången, nu när jag knappt jobbar.
Efter utvecklingssamtalet har vi avdelningsmöte och efter det ska vi tydligen åka in till stan och käka. På 7 kryddor. Har inte ätit där tidigare, så det blir kul.

Imorgon blir det skolan igen. Just för tillfället känner jag bara att jag vill att den här kursen ska vara slut någongång.
För efter den här kursen, har vi en ny kurs med dubbelföreläsningar i en vecka och sen är det juloooooooov!


Hörs, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jasså ha ni jullov ni?:O Det va nå nytt!

2011-11-15 @ 09:42:15
URL: http://toernberg.devote.se
Postat av: Suss

Haha okej, lov var väl att ta i! Blir väl till att plugga och jobba hela lovet, men man får slipper ju gå till skolan iaf ;)

2011-11-15 @ 10:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0