Torsdag

Hejsan!

Har träffat gruppen idag och skrivit lite på rapporten. Emma som jobbade idag kom över och käkade lunch med oss. Hon passade även på att ringa några fler chefer hos polisen. Så nu har vi bokat in tre intervjuer till. Alla är dessutom på måndag. Awesome!

Nu ska jag snart åka hem till pappa, sen på vägen hem blir det storhandling på Coop.

Imorgon blir det skola hela dagen, och på  lördag blir det jobb. Söndag kommer jag ägna åt julskyltning och julpyntning.
Men det blir nog något fler inlägg innan dess också, ska ni se!





Har jag sagt att det är förjävla kallt i min lägenhet?  Termometern visar på 19 grader, men det kan fan inte vara sant, känns som 16 ibland. Trodde jag skulle få ha hur varmt jag ville när jag flyttade in i en egen lägenhet. But no. Jag vill helst ha typ 25 grader. Men nu har jag tagit hit ett extra el-element. Men ekonomisk (snål) som jag är, vill jag inte slå på det.
Men ikväll blir det nog av. Jag fyser så att näsan har turned into red. Inte okej.





TJOFLÖJT!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hur trivs du i nya frillan? Helt rätt tycker jag :D

2011-11-24 @ 20:52:16
URL: http://ronjawe.blogg.se/
Postat av: Zara

Ingår inte elen i ert hus? För mig att Marie sagt det

2011-11-26 @ 13:47:31
Postat av: Suss

Jo det gör den, men inte om man överskrider en viss summa :)

2011-11-26 @ 18:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0