Torsdag

Hej hej hallå!

Igår kväll fick jag besök av några tjejer ur klassen. + Philip. Jag hade bakat kladdkaka, så vi pluggade lite, fikade och surrade massa. Blir så pepp på skiweek varje gång jag träffar dessa människor!!
Vi har så mycket att se fram emot, Emmas och Lovisa födelsedagsfest, Skiweek, och vet ni vad vi ska göra på måndag? Jo vi har bokat bord på Knaust till lunch. För ni har väl inte missat vilka som ska äta lunch där då?
Victoria och Daniel! Inte för att jag är något speciellt stort fan av kungahuset, men Emma och Louise är däremot det. 
Skulle ju faktiskt vara lite kul om vi faktiskt fick se dom.

Nu ska jag ta mig lite lunch, i form av en panpizza, sen ska jag bege mig till skolan.

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Victoria och daniel kommer till stan för att kolla på en rullstol på permobil som min pappa har varit med och gjort. Lite småfrääänt sådär ;P

2011-11-04 @ 09:34:10
URL: http://ronjawe.blogg.se/
Postat av: Suss

Ja just det, han jobbar ju där :) Vad kul!

2011-11-04 @ 10:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0