21.39


Godkväll! 

Jag, Malin och Anna tog en tripp ut till dollarstore idag och kollade in den nya butiken. Stor var den, och jag hittade även lite smått och gott. Skönt att dom har öpnnat i Sundsvall, men lite tråkigt nu när man inte behöver göra roadtrips till Härnta och Hudik. Tur att Albert och Herbert finns.

I eftermiddags for jag, pappa och farfar till Allsta för att vara med Alma. Hon är bra mysig den tjejen ♥

Nu är jag hemma och sitter och pluggar. Snart ska jag ge upp och slänga mig i sängen, ta med mig datorn och kolla på serier tills jag somnar.

Imorgon ska farfar hjälpa mig att byta däck. Är about time. Ska passa på att hämta kupévärmaren och annat hemma hos pappa..
Det ryktas även om att det ska finnas spinnrock på vinden. Hur kan jag ha missat detta? Det måste jag genast undersöka.

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0