Fredag

Jag sitter och peppar " girls just wanna have fun" och väntar på att det ska bli imorgonkväll. Jag och Vickan ska vara utklädda till 80-tals brudar (i brist på annat).
Vi var nere på stan förut idag och köpa blå eyeliner och lila läppstift, vi kommer vara så sjukt snygga. Här nedan får ni en liten försmak. Lite krusat hår på det där så!
Jag, Vickan, Vera och Amanda ska på Halloweenfest i Målsta. Sen hoppas jag att vi hinner titta in en sväng på Kåren också.





Ikväll har jag också "kidnappat" pappa och fört honom till Allats, där Anna bjöd på middag. Han fyller ju år idag farsgubben.


Förövrigt gick redovisningen bra idag och det är så himla skönt att det är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0